5/08/2013

Ripaus materialismia ja synttärivalmisteluita

Vappu meni, pääsykokeet meni, kaikki ne viikot meni. Aika menee niin kamalan nopeasti, ettei täällä pysytä ollenkaan perässä. Ollaan oikeesti jo toukokuun puolella, miten on mahdollista et koulua on jäljellä vajaa kuukausi?
Muhun iski aivan järkyttävä flunssa ja kolme viimestä päivää on ollu yhtä nenäliinoissa uimista. Eilen oli kuumetta, tänään ei oo ollut mut silti olo on sellanen et ei pysty tekemään yhtään mitään. Tosi mukavaa, varsinki ku eilen sattu paistamaan vielä aurinko ja olemaan mittarin mukaan 20 astetta lämmintä. Niin mun tuuria.

Pihakuvat 061
Nyt on ravattu niin paljon ostoksilla kun ensin kävin ite ostamassa vähän kesävaatteita ja sit piti viel mennä uudestaan ostamaan pikkusiskoille synttärilahjoja (jolloin ostin ehkä vahingossa taas kesävaatteita). Synttärit siis sunnuntaina, mut huomenna juhlitaan ja tänään ois tarkotus siivota kämppää, leipoa ja paketoida hirvee kasa lahjoja. Nyt kun muistelee ni oli se vaan niin jännää sillon joskus ku itse täytti neljä.. Missä välissä tääkin aika on vierähtäny, parin vuoden päästähän mäkin täytän jo 18? Weird.
Pihakuvat 068 
Oon jopa suunnitellut, et lakkautan koko blogin tähän paikkaan. Tuntuu ettei tästä oo mitään iloa ja et ainoo joka näitä lukee, oon minä tai joku mun perheestä. Mitä mieltä ootte, onko tää niin tylsä et ois parempi jättää bloggailu kokeneemmille? Pitäisikö jatkaa, miksi?

8 kommenttia:

  1. jatka ihmeessä, hyvä blogi! kunhan tulis useammin tekstiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :) hirveen harvoin vaan mulle tapahtuu oikeesti mitään postauksen arvoista :D

      Poista
  2. ihan arkipäivän postaukset on kivoja, ei niissä mitään ihmeellistä asiaa tarttekkaan olla. Mä ainaski tykkään :)

    VastaaPoista
  3. jatka vaan, hyvää tekstiä ! :)

    VastaaPoista
  4. jatka ihmeessä ! mä ainakin oon aina ihan innoissani ja pakko lukee kun nään että sulta on tullu uus postaus :---D

    VastaaPoista
  5. hahah, kiva et ees jotkut on innoissaan :D

    VastaaPoista