5/14/2013

Juhlahumua

Oli likkojen synttärit ja oli äitienpäivä. Hirveesti kaikkee puuhaa ollut mut nyt vihdoin edes jokseenkin saa rentoutuu kun parempi puoliskoni lähti tossa lauantaina viikoks ulkomaille ja mä oon ilosin mielin istuskellut kotona vaan. Oikeesti mulla pitäis nyttenkin olla parempaakin tekemistä ku blogiin kirjottaminen (ruotsin- ja englanninkokeisiin luku krhm), mut motivaatio panostaa tällä hetkellä yhtään mihinkään on tipotiessään. Mitä sitten jos pari viimestä koetta menee huonosti, ei musta kuitenkaan kielten opettajaa koskaan tuu.
IMG_2051

IMG_2117 IMG_2143 IMG_2150

Ja vaikka oonkin pahemman luokan vilukissa, oon päässy jopa ottamaan arskaa takapihalle SHORTSEISSA. Yleensä pidän toppatakista tiukasti kiinni vielä 25 asteen helteilläkin, mut nyt on kyl ollu niin nättiä et jouduin harmikseni jättämään toppatakin taakse ja valitsemaan sen tilalle jotain vähän kevyempää. Sniif.

IMG_2236
IMG_2259 IMG_2310 IMG_2296

Niin ja minä ikuinen hiusten värjäämisen inhoaja (koska rasittavaa, haisee hirveeltä ja hiukset kärsii ihan kamalasti) sain vihdoin ja viimein aikaiseksi väkipakolla värjättyä ton 2 sentin tyvikasvun pois. Jee!
Nyt meitsi alkaa kattomaan lätkää ja pohtimaan jos ehkä mahdollisesti voisi tota ruotsinkirjaa hiukan avata. Heissan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti